Když má kniha vlastní život

15. 02. 2016 13:19:22
Tak jsme se konečně dočkali! Po dvou letech je tu závěrečný díl s prapodivným vztahem mezi čarodějnicí a upírem. A musím říct, že se povedl. Jsem spokojená. Kniha života je otázkou pro všechny nadpřirozené bytosti.

Každý se bojí, co všechno by o něm mohla prozradit a zároveň ji chce každý vlastnit a být tak nejmocnějším tvorem.

Diana se k ní jednou náhodně dostala a tím tak odstartovala změť následných událostí. Setkala se s Matthewem, dostala se do minulosti, objevila svoje skryté schopnosti a dovednosti a založila si rodinu. Zpět do přítomnosti se tedy vrací bohatší nejen o spoustu zkušeností, ale též i o těhotenské břicho (opravdu jsem jí ho nezáviděla).

Začátek knihy byl pro mě náročnější. Několik prvních stran jsem byla značně dezorientovaná, neboť se tam najednou objevovalo přehršle postav, které mi upadly v zapomnění. Pokud chcete být na čtení připraveni, určitě nahlédněte do předchozího dílu nebo oprašte svoji paměť.

Musím říct, že v tomto díle se u mě odehrávalo nejvíc emocí z celé trilogie. Zasmála jsem se, slzy jsem měla na krajíčku, zavzpomínala jsem na svoje porody, občas jsem se i rozzuřila, nechápavě jsem kroutila hlavou a hlavně jsem se nemohla odtrhnout. Fascinovalo mě provázání minulosti, přítomností a budoucností. Ty následky, které vám dochází až teprve při čtení řádků a můžete si říct: "Nojo, aha, jasně.".

Mezi ostatními věcmi jako hledání zbylých stránek z knihy, seznamování se s novýma příbuznýma, rozením dětí, odlučováním a slučováním, zakládáním nové linie, nám Deborah naservírovala i podrobněji rozebírané téma Varu krve, které vlastně tvoří jedno z témat tohoto příběhu. Potkáváme spoustu nových hrdinů, ztrácíme staré a hlavně konečně objevujeme to, co je v té zatracené knize.

Otázky, zda-li mohou a budou Diana s Matthewem spolu i v budoucnu, jestli se spolčí všechny čarodějnice, upíři a démoni nebo se dřív pozabíjejí, v tomto díle určitě najdete.

Tato série stojí za přečtení. Kromě krásné obálky obsahuje poutavý příběh se zajímavou zápletkou a napínavým dějem.

Nenechte si to ujít. Stojí za to.

Název: Kniha života
Autor: Deborah Harknessová
Vydává: Knižní Klub, 2015

Autor: Kristýna Bednářová | pondělí 15.2.2016 13:19 | karma článku: 8.48 | přečteno: 144x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 13 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 9.23 | Přečteno: 153 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.40 | Přečteno: 304 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.44 | Přečteno: 92 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 547 | Diskuse
Počet článků 31 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 406
Jsem člověk, který miluje knihy a vše s nimi spojené. Před mateřskou dovolenou jsem pracovala několik let v knihkupectví a nyní se věnuji alespoň psaní knižních recenzí. Spolupracuji s několika vydavatelstvími. Nějakým tím rokem píši na svůj blog a chtěla bych své psaní více rozvíjet.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...