Když má kniha vlastní život

Tak jsme se konečně dočkali! Po dvou letech je tu závěrečný díl s prapodivným vztahem mezi čarodějnicí a upírem. A musím říct, že se povedl. Jsem spokojená. Kniha života je otázkou pro všechny nadpřirozené bytosti. 

Každý se bojí, co všechno by o něm mohla prozradit a zároveň ji chce každý vlastnit a být tak nejmocnějším tvorem.

Diana se k ní jednou náhodně dostala  a tím tak odstartovala změť následných událostí. Setkala se s Matthewem, dostala se do minulosti, objevila svoje skryté schopnosti a dovednosti a založila si rodinu. Zpět do přítomnosti se tedy vrací bohatší nejen o spoustu zkušeností, ale též i o těhotenské břicho (opravdu jsem jí ho nezáviděla).

Začátek knihy byl pro mě náročnější. Několik prvních stran jsem byla značně dezorientovaná, neboť se tam najednou objevovalo přehršle postav, které mi upadly v zapomnění. Pokud chcete být na čtení připraveni, určitě nahlédněte do předchozího dílu nebo oprašte svoji paměť.

Musím říct, že v tomto díle se u mě odehrávalo nejvíc emocí z celé trilogie. Zasmála jsem se, slzy jsem měla na krajíčku, zavzpomínala jsem na svoje porody, občas jsem se i rozzuřila, nechápavě jsem kroutila hlavou a hlavně jsem se nemohla odtrhnout.  Fascinovalo mě provázání minulosti, přítomností a budoucností. Ty následky, které vám dochází až teprve při čtení řádků a můžete si říct: "Nojo, aha, jasně.".

Mezi ostatními věcmi jako hledání  zbylých stránek z knihy, seznamování se s novýma příbuznýma, rozením dětí, odlučováním a slučováním,  zakládáním nové linie, nám Deborah naservírovala i podrobněji rozebírané téma Varu krve, které vlastně tvoří jedno z témat tohoto příběhu. Potkáváme spoustu nových hrdinů, ztrácíme staré a hlavně konečně objevujeme to, co je v té zatracené knize.

Otázky, zda-li mohou a budou Diana s Matthewem spolu i v budoucnu, jestli se spolčí všechny čarodějnice, upíři a démoni nebo se dřív pozabíjejí, v tomto díle určitě najdete.

Tato série stojí za přečtení. Kromě krásné obálky obsahuje poutavý příběh se zajímavou zápletkou a napínavým dějem.

Nenechte si to ujít. Stojí za to.

 

Název: Kniha života
Autor: Deborah Harknessová
Vydává: Knižní Klub, 2015

 

Autor: Kristýna Bednářová | pondělí 15.2.2016 13:19 | karma článku: 8,48 | přečteno: 144x
  • Další články autora

Kristýna Bednářová

Na chvíli v jiném těle

18.2.2016 v 12:17 | Karma: 8,86

Kristýna Bednářová

S noži do Džibuti

20.1.2016 v 11:47 | Karma: 7,97

Kristýna Bednářová

Poslouchejte svoje děti

18.11.2015 v 14:40 | Karma: 10,45

Kristýna Bednářová

Jen tak trochu bláznivá

13.5.2015 v 15:01 | Karma: 6,81

Kristýna Bednářová

Blondýna na hřebenovce

14.4.2015 v 20:29 | Karma: 9,47

Kristýna Bednářová

Zábava zvaná jaro

20.3.2015 v 21:24 | Karma: 8,85

Kristýna Bednářová

Dvě strany života

19.3.2015 v 17:07 | Karma: 5,81
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 406x
Jsem člověk, který miluje knihy a vše s nimi spojené. Před mateřskou dovolenou jsem pracovala několik let v knihkupectví a nyní se věnuji alespoň psaní knižních recenzí. Spolupracuji s několika vydavatelstvími. Nějakým tím rokem píši na svůj blog a chtěla bych své psaní více rozvíjet.